Leta i den här bloggen

måndag 26 september 2011

Lennart Remstam: Tekniska detaljer om Palmemordet!

Tekniska detaljer om Palmemordet!

Alla kriminella begår misstag även fast dom är poliser.
Jag tror helt enkelt inte på det sättet som polisens tekniker har rekonstruerat mordet på Olof Palme. Om ni vill kan ni gå in på http://www.itdemokrati.nu och se min rekonstruktion.
Misstaget som polisens tekniker har gjort för att ändra på händelseförloppet är att det inte ska finnas så många blodstänk och att dom har hamnat så långt bort, dom täcker en yta på 2,5 x 5 meter, det tror inte jag på.
Den här bloggen kommer till största delen handla om dessa blodstänk vara eller inte vara. Jag kommer till slut använda mig av levande grisar påklädda med samma typ av kläder som Olof Palme hade på sig och skjuta dom rakt igenom kroppen med samma typ av vapen som Olof Palme blev skjuten med för att se om det stänker ut samma mängd blod och lika långt.
Min teori är att alla kläder som Olof Palme har på sig stoppar upp blodet och att kulan bara ska komma ut, det vill säga att blodstänken på trottoaren ska inte finnas där om inte händelseförloppet är som jag har kommit fram till, se min hemsida.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Lennart! Har börjat forska lite kring Palmemordet och har kommit fram till att det är något väldigt märkligt med händelseförloppet. Precis som du påpekar finns det ingen chans att så mycket blod går igenom vinterkläder och att det är så pass små blodstänk, tror inte ett smack på det.

    Jag kommer att titta på det här närmare och se vad jag kommer fram till!

    SvaraRadera
  2. Hej, det är bra att fler börjar intresserar sig för händelseförloppet då det är A & O i en brottsutredning. För att svetsa en ställning att spänna fast grisen i har jag tillgång till både järn & svets, det som saknas är en revolver och en gris. Men i alla fall kan du höra av dig och berätta hur det går när du tittat närmare på det.
    Mvh
    Lennart Remstam

    SvaraRadera